28 Ağustos 2012 Salı

hamilton optimal spf 30

merhabalar :)

bu sıcak yaz aylarında hangi güneş kremine sarılacağımı şaşırdım. biri renkli diğeri beyaz..
renkli olan bembeyaz yüzümü esmer yaparken, beyaz olan ruh gibi yapıyor.. karar veremiyorum bir türlü :(

beyaz olan güneş kremim hamilton optimal spf 30 ..



yorumlarım;

  • hafif ve yağsız yapı diyor yalan söylüyor! karma-kuru cildimi yağ içinde bıraktı! pudra sürmek zorunda kalıyorum ki bu durumdan hiç hoşlanmıyorum :(
  • yukarıda da söylediğim gibi beyaz yüzümü iyice beyazlaştırıyor lekelerimi sivilcelerimi dahada belli ediyor :(
  • 4 saatte 1 yenilenmesi gerekiyormuş amaaan nasılsa 15'ten sonra dışarı çıkıyorum ne gerek var :D
  • çoook uzun süre kullanabileceğiniz bir ürün bendeki 125ml'di kullanmaya başlayalı 1,5 yıl oldu heralde.


önerir miyim ?

denemeden almayın derim..
yağlı cildi olanlar bunu kullansa ne olur bilemedim..

sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder