10 Ağustos 2012 Cuma

SCHWARZKOPF vs ELSEVE!

Birazda saçlarımızdan bahsedelim :)

belime kadar inen saçlarımın bakımı çok zor.. saçlarım düzleştirici yüzüden kendinden geçti ve bana küstü :( 

hem dökülüyor hem kırık hem cansız hem.....

saymakla bitmez..

işte bunlara çözüm bulmak amacıyla bu iki ürünü aldım;



SCHWARZKOPF GLISS OIL NUTRITIVE SIVI SAÇ KREMİ

  • Anında etki ile kolay tarama
  • Saç yüzeyini pürüzsüzleştirir - saç ucu kırıklarında %85'e varan azalma
  • Fark edilir esneklik ve korunan saç uçları

yorumlarım;

  • evet kolay taranan saçlar doğru. 
  • hayır! azalma falan olmadı hatta saçım yoluk yoluk oldu!
  • esneklik veya yumuşaklık sağlamadı! kazık gibi yapıştı saçlarım! hiç memnun kalmadığım için diğer ürünü aldım.
LOREAL ELSEVE NUTRI-GLOSS SIVI SAÇ BAKIM KREMİ



  • Saçınız ağırlaşmadan anında kolayca taranabilir.Kontrol altında ve kolay şekil verilebilir hale gelir.
  • Kusursuzca beslenen saç teliniz ışığı yakalayarak daha iyi bir şekilde yansıtır.
  • Saçlarınız hafif ve yumuşak kalır,parlaklığı artar.
yorumlarım;
  • kesinlikle bundan daha memnun kaldım.
  • saçımı kazıklaştırmadı.
  • kokusu daha güzel geldi.
  • saçlarım parlamadı ama yumuşaklığı arttı.
             seçim sizin. uzun saçlarınız varsa şimdiden sabır diliyorum :)

2 yorum:

  1. Gliss'i kullanıyorum, bir de ELseve'e bakayım o zaman :)

    Şu anda blogumuzda bir çekilişimiz var, katılmak isterseniz bekleriz :)

    http://guzelliknehri.blogspot.com/2012/07/cekilisssss.html

    YanıtlaSil