10 Ağustos 2012 Cuma

URIAGE creme lavante

Efendim öncelikle merhabalar :) ben buaralarda yeniyim, fena gaza gelmiş durumdayım 8374657 tane yazı yayınlayabilirim :D

İlk tanıtacağım ürünü sadece 4 gündür kullanıyorum ama bu kadar mı memnun olunur anlatamam yüzüm ay parçası gibi oldu(abartınında bu kadarı..). buarada size cilt tipimi tanıtayım. beyaz tenliyim cildim karma(yanak ve dudak kenarlarım aşırı kuru) hangi ürünü kullandıysam ya dahada kuruttu ya da sivilceye, sonrasında BİR TÜRLÜ GEÇMEYEN LEKELERE neden oldu.



Şuan cildime en iyi gelen ürünü görüyorsunuz.
vaat ettikleri;

  • hipoallerjeniktir.
  • yağsızdır. sivilceye neden olmaz.
  • parfüm içermez.
  • sabun içermez.
  • dermatolojik tedavilere destek veren bir temizleyici olduğu kadar tedavilerden bağımsız olarak da güvenle kullanılır.

yorumlarım;

  • evet gerçekten allerji yapmadı ki benim herşeye allerjim vardır.
  • sivilceye neden olmadı çok yumuşak dokusu var zaten krem :D
  • parfüm içermiyorsa bu kokuda ne dedim çünkü parfüm var..

çok seviyorum kendilerini 34taleye aldım.
          Eğer cildiniz karma fakat aşırı kuruysa, bu ürüne bir şans vermelisiniz :)

                     sevgiler xox. :D

3 yorum:

  1. Hoş geldin .)
    Banada beklerim http://ojediyari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bende hassas ve kuru bir cilde sahibim ve yeni başladım uriage nemlendiriciye ve memnun kaldım..yüzümdeki kızarıklık sorununa da iyi geldi..mutluyum:)

    YanıtlaSil