benzamycin etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
benzamycin etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

24 Eylül 2012 Pazartesi

roaccutane sonrası sivilce...vol2

1 ay ne çabuk geçti! Aman tanrım!

önceki halimle şuanki halim arasında EVEETTT dağlar kadar fark var :))

regl döneminde her zamanki gibi coşkulu sivilceler vardı, fakat 6 gün geç olunca fırsattan istifade boş buldukları yerden hortladılar!!

geçmeleri neyseki 5 günü buldu :( arkadaş ben anlamıyorum bu küçücük bünye bu kadar salgıyı, yağı nerden buluyor!

bugün kontrolüm vardı, doktoruma lekelerimi gösterdim , onlar zamanla geçer dedi :) 3 yıldır sabit olarak duruyolar haniii!! dicektim.dedem yaşında adam, ayıp :D

sivilceden sonraki en büyük sorunumu söylemeyi unuttum salak gibi!!

inanılmaz derecede saç dökülmesi ve tırnak kırılması var! anlam veremiyorum :( en dipten de kessem yine kırılıyor :( bu neden bilen varmı?

bu ay aldığım ilaçlar;

TETRADOX KAPSÜL
BENZAMYCIN

1 ay sonra yeni yazımda görüşmek üzeree :)

sevgileeerrr:)

(soruma cevap verin lütfen :((  )