1 ay ne çabuk geçti! Aman tanrım!
önceki halimle şuanki halim arasında EVEETTT dağlar kadar fark var :))
regl döneminde her zamanki gibi coşkulu sivilceler vardı, fakat 6 gün geç olunca fırsattan istifade boş buldukları yerden hortladılar!!
geçmeleri neyseki 5 günü buldu :( arkadaş ben anlamıyorum bu küçücük bünye bu kadar salgıyı, yağı nerden buluyor!
bugün kontrolüm vardı, doktoruma lekelerimi gösterdim , onlar zamanla geçer dedi :) 3 yıldır sabit olarak duruyolar haniii!! dicektim.dedem yaşında adam, ayıp :D
sivilceden sonraki en büyük sorunumu söylemeyi unuttum salak gibi!!
inanılmaz derecede saç dökülmesi ve tırnak kırılması var! anlam veremiyorum :( en dipten de kessem yine kırılıyor :( bu neden bilen varmı?
bu ay aldığım ilaçlar;
TETRADOX KAPSÜL
BENZAMYCIN
1 ay sonra yeni yazımda görüşmek üzeree :)
sevgileeerrr:)
(soruma cevap verin lütfen :(( )