24 Eylül 2012 Pazartesi

roaccutane sonrası sivilce...vol2

1 ay ne çabuk geçti! Aman tanrım!

önceki halimle şuanki halim arasında EVEETTT dağlar kadar fark var :))

regl döneminde her zamanki gibi coşkulu sivilceler vardı, fakat 6 gün geç olunca fırsattan istifade boş buldukları yerden hortladılar!!

geçmeleri neyseki 5 günü buldu :( arkadaş ben anlamıyorum bu küçücük bünye bu kadar salgıyı, yağı nerden buluyor!

bugün kontrolüm vardı, doktoruma lekelerimi gösterdim , onlar zamanla geçer dedi :) 3 yıldır sabit olarak duruyolar haniii!! dicektim.dedem yaşında adam, ayıp :D

sivilceden sonraki en büyük sorunumu söylemeyi unuttum salak gibi!!

inanılmaz derecede saç dökülmesi ve tırnak kırılması var! anlam veremiyorum :( en dipten de kessem yine kırılıyor :( bu neden bilen varmı?

bu ay aldığım ilaçlar;

TETRADOX KAPSÜL
BENZAMYCIN

1 ay sonra yeni yazımda görüşmek üzeree :)

sevgileeerrr:)

(soruma cevap verin lütfen :((  )

3 yorum:

  1. Canım sorunun cevabı o ilacın yağ salgılarını vücudundan fazlasıyla kusturması , kıl köklerinin kendi yağını ve tırnaklarının vitaminini kaybetmesi .. Ben bu ilacı kullanmaya hiç mi hiç cesaret edemedim. Doktorun uzattığı belgeyi imzalamama rağmen gidip ilaçlarımı almadım ve birdahada kontrole gitmedim. Bizde ırsi ne yapalım .. Hap kesinlikle kesinlikle kesin çözüm değil diyor zaten doktor. Eyer bünyede varsa bir sıkıntı max. 3 yıl sonra eskiye dönüş kaçınılmaz ..

    Umarım vücudun artık eskiye dönmez ve seni üzmez güzelim , çok öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım çook teşekkür ederim :)
      benimkiler maalesef geri döndüler:(
      kel kalma korkusuyla yaşıyorum resmen :(

      hepimiz kurtulalım şu illet şeylerden! aahh ahhh..

      zamanında imzalattı kullandım, ben yaptım siz yapmayın :((

      Sil
  2. bende ayni ilaci yaklasik 3 aydir kullaniyorum, sivilceler yok denecek kadar azaldi, ama tabii lekeler izler dedigin gibi sabit duruyorlar hala... ilacin tam etkisi zaten 6 ay düzenli kullandiktan sonra basliyormus. Tirnak kirilmasi gibi bi sorunum ömrüm boyunca olmadi allaha sükür, ama tedaviye basladiktan sonra benimde saclarim feci halde dökülmeye basladi bende careyi düzenli olarak badem yagi kullanmakta buldum ve kesinlikle tavsiye ederim.
    Sevgiler Derya

    MERetROSE.blogspot.de

    YanıtlaSil