19 Eylül 2012 Çarşamba

Bioderma Sebium Foaming Gel

merhabalar:)
uzun zamandır ortalarda yokum, ünv başladı e artık 2.sınıf olduk yenilerle dalga geçiyoruz :P

neyse efendim konumuza dönelim.

tam 1,5 haftadır bu yüz yıkama jelini kullanıyorum. bendeki eczaneden aldığım 6 adet tester.


  • benim için çok çookk iyi bir yüz yıkama jeli. çünkü yüzümü hiç KURUTMUYOR! bu bir ilk!
  • bazıları köpürmüyor yazmış, sebamed likit'ten daha iyi köpürüyor. yüzümü ılık suyla yıkıyorum, elime jeli döküp köpürtüp cildime uyguluyorum.
  • sivilcelere gelecek olursak... evet efendim.. yeni aldığım ve sadece 2 kez kullanabildiğim bioderma güneş kremimi kaybettim.. zorunluluktan hamilton'ı kullanıyorum. yüzüm pütür pütür oldu.. sivilcelere etkisi MAALESEF olmayan bir ürün..
  • lekelerimede etkisi olmadı
  • ama yüzümü yıkayınca ferah hissediyorum o bile yeter :)

denenmesi gereken bir ürün. şuan elimde 4 tane kaldı bakalım cilt durumuma göre bu jeli alabilirim, tabi 1+1 kampanyasında bulursam :) 
                   sevgilerr..!!

(internetten alışveriş yapmıyorum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder