bioderma etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
bioderma etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Aralık 2012 Cumartesi

Bioderma Sensibio h2o

merhabalar..

hemen herrr blogda olan bir ürün bu. ve geneli memnun ama ben memnun kalmadım. hiççççç beğenmedim :/


evet yüz makyajını çok güzel çıkarıyor ama.......

panda mod on..

göz makyajını her yere dağıtıyor ve sabah uyandığımda gözlerimin altı berbat görünüyor(du). iyiki küçüğünü almışım diyorum... 

yüz için EVET! göz için ŞÜPHELİ!!

sevgiler :))

19 Eylül 2012 Çarşamba

Bioderma Sebium Foaming Gel

merhabalar:)
uzun zamandır ortalarda yokum, ünv başladı e artık 2.sınıf olduk yenilerle dalga geçiyoruz :P

neyse efendim konumuza dönelim.

tam 1,5 haftadır bu yüz yıkama jelini kullanıyorum. bendeki eczaneden aldığım 6 adet tester.


  • benim için çok çookk iyi bir yüz yıkama jeli. çünkü yüzümü hiç KURUTMUYOR! bu bir ilk!
  • bazıları köpürmüyor yazmış, sebamed likit'ten daha iyi köpürüyor. yüzümü ılık suyla yıkıyorum, elime jeli döküp köpürtüp cildime uyguluyorum.
  • sivilcelere gelecek olursak... evet efendim.. yeni aldığım ve sadece 2 kez kullanabildiğim bioderma güneş kremimi kaybettim.. zorunluluktan hamilton'ı kullanıyorum. yüzüm pütür pütür oldu.. sivilcelere etkisi MAALESEF olmayan bir ürün..
  • lekelerimede etkisi olmadı
  • ama yüzümü yıkayınca ferah hissediyorum o bile yeter :)

denenmesi gereken bir ürün. şuan elimde 4 tane kaldı bakalım cilt durumuma göre bu jeli alabilirim, tabi 1+1 kampanyasında bulursam :) 
                   sevgilerr..!!

(internetten alışveriş yapmıyorum)