roaccutane etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
roaccutane etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

27 Ağustos 2012 Pazartesi

roaccutane sonrası sivilce... -başlangıç-

merhabalar..
yeniden nükseden sivilce sorunum yüzünden aynalara küstüm..

3 yıl önce o iğrenç roaccutane'nı kullanmak zorunda kaldım. ha evet iyi oldu diyorum ama bu ocak ayından beri YENİDEN hortladılar!
psikolojik mi bilmem, her çıkan sivilce yeniden o günlere döndürecekmiş gibi geliyor. ister istemez korkuyorum..

2 ay önce burun ameliyatı oldum ve 2 hafta geçmeyen sivilceler çıkmaya başladı..

sabrım 2 aymış maalesef :(

bugün doktora gittim, aldığım ilaçları daha önce kullanmamıştım.
TETRADOX KAPSÜL
CLİNDOXYL JEL
SİVEX LOSYON

lütfen o günlere geri dönmek istemiyorum.. sivilcelerim artmasın lütfen...
buarada temizleyici olarak şuradaki'ni kullanıyorum. kurutuyo falan ama napayım :(

her hafta sizi bilgilendiricem..

sivilcesiz günler!