sivilce etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
sivilce etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Kasım 2012 Cuma

Acnecinamide Temizleyici Jel

merhabalar :)
bugün size Rimelli Kız'ın da çok memnun kaldığı bir üründen bahsedicem, memnun kalmayanlar da varmış. şaşırdım açıkcası..


  • İçerisinde bulundurduğu niasinamid güçlü bir antiinflamatuar (iltihap önleyici) dır ve akne tedavisinde etkilidir.
  • AHA (alfa hidroksi asit) cildi tahriş etmeden ölü hücrelerin uzaklaştırılmasını, tıkanmış gözeneklerin açılmasını ve temizlenmesini sağlar.
  • Akneye bağlı gelişebilecek cilt rengindeki koyulaşmayı azaltır.
  • Cildi nemlendirerek yenilenmesini sağlar.
  • Cildin yapısını güçlendirir.
  •  
  • Yağlı ve akneye meyilli cilt tipleri için uygundur. 
  • Yoğun yağlanma gösteren akneli ve komedonlu bölgeye günde 2 veya 3 defa uygulanır.
  • Sabah akşam akneli yada akneye yatkın bölgelere ince tabaka halinde sürülür.


diyor..

  • söylediklerine katılıyorum!!Burun ameliyatı sonrası aşırı sivilcelenme olmuştu, yüzümdekiler azaldı ama burnumdakiler bir türlü geçmiyordu!
  • vee sihir yapar gibi burnumdaki bütün pürüzleri yok etti!! beni çooooookkkkk mutlu eden bir ürün oldu:)
  • kokusu bi değişik :D
  • kuru ciltlerde daha çok kuruma olabilir.yağlı, akneli, karma ciltler rahatça kullanabilir :)
  • hiç yüzüme sürüp beklemedim :D sizin için bugün denicem :D sivilce olarak GÜL SUYU'nun çıkardığı beyaz beyaz pütürcükler var sinirimi bozuyorlar geçmiyor! bakalım eğer onları geçirirse king ilan edicem ! :D
  • fiyatı 15-18 TL arası.
denenmesi gereken bir ürün :)

sevgilerrr :))))

9 Kasım 2012 Cuma

Osmanlı Aloe Vera ve Kantaron Sabunu

pazarda gözüme çarptı almak istedim :D

kadın çok içten konuştu yaniiiiiiiii:D

velasıl aldım :D

Aloe Vera Sabunu;


  • sivilce ve siyah noktalarda etkilidir.
  • cildi nemlendirir, pürüzsüz ve parlak cilt görünümü sağlar.
  • deri üzerinde ki egzema , sedef, vitiligo gibi kaşıntılı hastalıklarda kullanılır.


Yorumlarım;

- cildimi nemlendirmedi.. hatta kupkuru yaptı töbe estağfurullah dokununca bi şekildi yani :S
- sivilcelerde etkili ki burnumda ameliyat sonrası aşırı sivilce vardı. tabi sabundan önce acnecinamide kullanıyordum o KESİNLİKLE geçiriyor!!


Kantaron Sabunu;

  • tüm cilt hastalıklarına önerilir.
  • ciltteki kırışıklık ve çillerin giderilmesini sağlar.
  • cilt lekelerine iyi gelir, cildi rahatlatır, gözenekleri açar.


Yorumlarım;

-cildimde önce yanma, batma hissi uyandırdı ve 2 gün daha kullandım kırmızı kırmızı şeyler oluştu :S hemen bıraktım tabi..evde kantaron yağı var onu sürdüğüm yerlerde kıpkırmızı kalıyor :( 
Kantaronla aram yok anacım :D

sevgilerr..

24 Eylül 2012 Pazartesi

roaccutane sonrası sivilce...vol2

1 ay ne çabuk geçti! Aman tanrım!

önceki halimle şuanki halim arasında EVEETTT dağlar kadar fark var :))

regl döneminde her zamanki gibi coşkulu sivilceler vardı, fakat 6 gün geç olunca fırsattan istifade boş buldukları yerden hortladılar!!

geçmeleri neyseki 5 günü buldu :( arkadaş ben anlamıyorum bu küçücük bünye bu kadar salgıyı, yağı nerden buluyor!

bugün kontrolüm vardı, doktoruma lekelerimi gösterdim , onlar zamanla geçer dedi :) 3 yıldır sabit olarak duruyolar haniii!! dicektim.dedem yaşında adam, ayıp :D

sivilceden sonraki en büyük sorunumu söylemeyi unuttum salak gibi!!

inanılmaz derecede saç dökülmesi ve tırnak kırılması var! anlam veremiyorum :( en dipten de kessem yine kırılıyor :( bu neden bilen varmı?

bu ay aldığım ilaçlar;

TETRADOX KAPSÜL
BENZAMYCIN

1 ay sonra yeni yazımda görüşmek üzeree :)

sevgileeerrr:)

(soruma cevap verin lütfen :((  )

27 Ağustos 2012 Pazartesi

roaccutane sonrası sivilce... -başlangıç-

merhabalar..
yeniden nükseden sivilce sorunum yüzünden aynalara küstüm..

3 yıl önce o iğrenç roaccutane'nı kullanmak zorunda kaldım. ha evet iyi oldu diyorum ama bu ocak ayından beri YENİDEN hortladılar!
psikolojik mi bilmem, her çıkan sivilce yeniden o günlere döndürecekmiş gibi geliyor. ister istemez korkuyorum..

2 ay önce burun ameliyatı oldum ve 2 hafta geçmeyen sivilceler çıkmaya başladı..

sabrım 2 aymış maalesef :(

bugün doktora gittim, aldığım ilaçları daha önce kullanmamıştım.
TETRADOX KAPSÜL
CLİNDOXYL JEL
SİVEX LOSYON

lütfen o günlere geri dönmek istemiyorum.. sivilcelerim artmasın lütfen...
buarada temizleyici olarak şuradaki'ni kullanıyorum. kurutuyo falan ama napayım :(

her hafta sizi bilgilendiricem..

sivilcesiz günler!

10 Ağustos 2012 Cuma

SEBAMED LİKİT (YÜZ VE VÜCUT TEMİZLEYİCİSİ)

Sebamed likit kullanan ve memnun kalan bir çok kişi var. bakalım ben memnun kalmış mıyım?



Kesinlikle kuru ciltler kullanmamalı. gerim gerim gerdi yüzümü. her yıkamadan sonra yüzüm karıncalandı kızardım bozardım. belki cildim yağlı olsaydı memnun kalabilirdim. 

cildim sivilceye gaayet müsait. 2 hafta kadar kullandım sivilceye sebep olmadı.
ha belki yüzümü yıkadıktan sonra nemlendirici kullansaydım kurumanın önüne geçebilirdim. ama nemlendiricilerin neredeyse hepsi önce kaşındırıyor sonra sivilce yapıyor. onun içinde bir ürün bulacağım :D

fazla yazdım galiba :D

sonuç olarak;
  • cildiniz hassas, kuru ve karmaysa önermiyorum. kurutur maazallah erken yaşlanırsınız:P
  • yok arkadaş kurutsun razıyım diyorsanız gerçekten güzel bir temizleyici, nemlendiriciyle kullanabilirsiniz.
  • kesinlikle allerji riski yok.


GÜNLER SONRA;

Fikrim değişti evet :D . sivilce tedavisine başladım ve yüzümü sebamed likit ile temizliyorum şuan çook mutluyum. :) yüzümü kurutmasının sebebi ya çok iyi durulayamamam ya da cildimin gerçekten çok kuru olması :D

her neyse şuan çok mutluyuz :) <3

URIAGE creme lavante

Efendim öncelikle merhabalar :) ben buaralarda yeniyim, fena gaza gelmiş durumdayım 8374657 tane yazı yayınlayabilirim :D

İlk tanıtacağım ürünü sadece 4 gündür kullanıyorum ama bu kadar mı memnun olunur anlatamam yüzüm ay parçası gibi oldu(abartınında bu kadarı..). buarada size cilt tipimi tanıtayım. beyaz tenliyim cildim karma(yanak ve dudak kenarlarım aşırı kuru) hangi ürünü kullandıysam ya dahada kuruttu ya da sivilceye, sonrasında BİR TÜRLÜ GEÇMEYEN LEKELERE neden oldu.



Şuan cildime en iyi gelen ürünü görüyorsunuz.
vaat ettikleri;

  • hipoallerjeniktir.
  • yağsızdır. sivilceye neden olmaz.
  • parfüm içermez.
  • sabun içermez.
  • dermatolojik tedavilere destek veren bir temizleyici olduğu kadar tedavilerden bağımsız olarak da güvenle kullanılır.

yorumlarım;

  • evet gerçekten allerji yapmadı ki benim herşeye allerjim vardır.
  • sivilceye neden olmadı çok yumuşak dokusu var zaten krem :D
  • parfüm içermiyorsa bu kokuda ne dedim çünkü parfüm var..

çok seviyorum kendilerini 34taleye aldım.
          Eğer cildiniz karma fakat aşırı kuruysa, bu ürüne bir şans vermelisiniz :)

                     sevgiler xox. :D