27 Ağustos 2012 Pazartesi

roaccutane sonrası sivilce... -başlangıç-

merhabalar..
yeniden nükseden sivilce sorunum yüzünden aynalara küstüm..

3 yıl önce o iğrenç roaccutane'nı kullanmak zorunda kaldım. ha evet iyi oldu diyorum ama bu ocak ayından beri YENİDEN hortladılar!
psikolojik mi bilmem, her çıkan sivilce yeniden o günlere döndürecekmiş gibi geliyor. ister istemez korkuyorum..

2 ay önce burun ameliyatı oldum ve 2 hafta geçmeyen sivilceler çıkmaya başladı..

sabrım 2 aymış maalesef :(

bugün doktora gittim, aldığım ilaçları daha önce kullanmamıştım.
TETRADOX KAPSÜL
CLİNDOXYL JEL
SİVEX LOSYON

lütfen o günlere geri dönmek istemiyorum.. sivilcelerim artmasın lütfen...
buarada temizleyici olarak şuradaki'ni kullanıyorum. kurutuyo falan ama napayım :(

her hafta sizi bilgilendiricem..

sivilcesiz günler!

2 yorum:

  1. Canım aynı dert bende de var ama roa. kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum. Çünkü etkisi 3 yada 4 yıl diyorlar. Bünyede varsa illaki üretirmiş. Özellikle evlilik , doğum gibi olaylar çok fazla zemin hazırlarmış .. Geçmiş olsun canım inşallah çoğalmazlar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki nasıl bünye anlamadım roa kullanırken yeşil sivilcem çıktı doktor bile şaşırmıştı :O 5 kuruş büyüklüğünde hemde :O abartıyorum gibi geliyo ama fotoğrafımı bulup eklemeyi düşünüyorum :D ibretlik roa diye:D

      canım evlilik, doğum şuan bana çook uzak şeyler ama düşünemedim.. evlenince daha beter olursam.. omg:'(

      Sil