kadın çok içten konuştu yaniiiiiiiii:D
velasıl aldım :D
Aloe Vera Sabunu;
- sivilce ve siyah noktalarda etkilidir.
- cildi nemlendirir, pürüzsüz ve parlak cilt görünümü sağlar.
- deri üzerinde ki egzema , sedef, vitiligo gibi kaşıntılı hastalıklarda kullanılır.
Yorumlarım;
- cildimi nemlendirmedi.. hatta kupkuru yaptı töbe estağfurullah dokununca bi şekildi yani :S
- sivilcelerde etkili ki burnumda ameliyat sonrası aşırı sivilce vardı. tabi sabundan önce acnecinamide kullanıyordum o KESİNLİKLE geçiriyor!!
Kantaron Sabunu;
- tüm cilt hastalıklarına önerilir.
- ciltteki kırışıklık ve çillerin giderilmesini sağlar.
- cilt lekelerine iyi gelir, cildi rahatlatır, gözenekleri açar.
Yorumlarım;
-cildimde önce yanma, batma hissi uyandırdı ve 2 gün daha kullandım kırmızı kırmızı şeyler oluştu :S hemen bıraktım tabi..evde kantaron yağı var onu sürdüğüm yerlerde kıpkırmızı kalıyor :(
Kantaronla aram yok anacım :D
sevgilerr..

