temizleme jeli etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
temizleme jeli etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

10 Ağustos 2012 Cuma

SEBAMED LİKİT (YÜZ VE VÜCUT TEMİZLEYİCİSİ)

Sebamed likit kullanan ve memnun kalan bir çok kişi var. bakalım ben memnun kalmış mıyım?



Kesinlikle kuru ciltler kullanmamalı. gerim gerim gerdi yüzümü. her yıkamadan sonra yüzüm karıncalandı kızardım bozardım. belki cildim yağlı olsaydı memnun kalabilirdim. 

cildim sivilceye gaayet müsait. 2 hafta kadar kullandım sivilceye sebep olmadı.
ha belki yüzümü yıkadıktan sonra nemlendirici kullansaydım kurumanın önüne geçebilirdim. ama nemlendiricilerin neredeyse hepsi önce kaşındırıyor sonra sivilce yapıyor. onun içinde bir ürün bulacağım :D

fazla yazdım galiba :D

sonuç olarak;
  • cildiniz hassas, kuru ve karmaysa önermiyorum. kurutur maazallah erken yaşlanırsınız:P
  • yok arkadaş kurutsun razıyım diyorsanız gerçekten güzel bir temizleyici, nemlendiriciyle kullanabilirsiniz.
  • kesinlikle allerji riski yok.


GÜNLER SONRA;

Fikrim değişti evet :D . sivilce tedavisine başladım ve yüzümü sebamed likit ile temizliyorum şuan çook mutluyum. :) yüzümü kurutmasının sebebi ya çok iyi durulayamamam ya da cildimin gerçekten çok kuru olması :D

her neyse şuan çok mutluyuz :) <3

URIAGE creme lavante

Efendim öncelikle merhabalar :) ben buaralarda yeniyim, fena gaza gelmiş durumdayım 8374657 tane yazı yayınlayabilirim :D

İlk tanıtacağım ürünü sadece 4 gündür kullanıyorum ama bu kadar mı memnun olunur anlatamam yüzüm ay parçası gibi oldu(abartınında bu kadarı..). buarada size cilt tipimi tanıtayım. beyaz tenliyim cildim karma(yanak ve dudak kenarlarım aşırı kuru) hangi ürünü kullandıysam ya dahada kuruttu ya da sivilceye, sonrasında BİR TÜRLÜ GEÇMEYEN LEKELERE neden oldu.



Şuan cildime en iyi gelen ürünü görüyorsunuz.
vaat ettikleri;

  • hipoallerjeniktir.
  • yağsızdır. sivilceye neden olmaz.
  • parfüm içermez.
  • sabun içermez.
  • dermatolojik tedavilere destek veren bir temizleyici olduğu kadar tedavilerden bağımsız olarak da güvenle kullanılır.

yorumlarım;

  • evet gerçekten allerji yapmadı ki benim herşeye allerjim vardır.
  • sivilceye neden olmadı çok yumuşak dokusu var zaten krem :D
  • parfüm içermiyorsa bu kokuda ne dedim çünkü parfüm var..

çok seviyorum kendilerini 34taleye aldım.
          Eğer cildiniz karma fakat aşırı kuruysa, bu ürüne bir şans vermelisiniz :)

                     sevgiler xox. :D