merhabalar..
yeniden nükseden sivilce sorunum yüzünden aynalara küstüm..
3 yıl önce o iğrenç roaccutane'nı kullanmak zorunda kaldım. ha evet iyi oldu diyorum ama bu ocak ayından beri YENİDEN hortladılar!
psikolojik mi bilmem, her çıkan sivilce yeniden o günlere döndürecekmiş gibi geliyor. ister istemez korkuyorum..
2 ay önce burun ameliyatı oldum ve 2 hafta geçmeyen sivilceler çıkmaya başladı..
sabrım 2 aymış maalesef :(
bugün doktora gittim, aldığım ilaçları daha önce kullanmamıştım.
TETRADOX KAPSÜL
CLİNDOXYL JEL
SİVEX LOSYON
lütfen o günlere geri dönmek istemiyorum.. sivilcelerim artmasın lütfen...
buarada temizleyici olarak şuradaki'ni kullanıyorum. kurutuyo falan ama napayım :(
her hafta sizi bilgilendiricem..
sivilcesiz günler!