10 Eylül 2012 Pazartesi

Lanet Olasıca Sivilce ve LEKELERİ!!!

evet sevgili okurlarım. bu bir iç dökme yazısıdır.çünkü artık dayanamıyorum!!
roac tedavim oldu bitti ama  sivilcelerim AZGIN bir halde çıkmaya devam ediyor ve moralimi oldukça bozuyor!!!

tamam arkadaş çıksın, bari leke kalmasın!!!

ben fondöten , pudra kullanmaktan nefret ederim, bu lekeler ona rağmen kapanmıyor..

hangi fondöteni sürdüysem maske gibi kaldı!

cildim kupkuru ne kadar nemlendirsemde yine kuru yine kuru!

üstelik sivilceye meyilli! havadan nem kapıyor ve.. pıt pıt çıkıyorlar!!

neden benim cildim dupduru olmuyor:(

genle alakası var, yani benim için öyle.. teyzemin, annemin hala sivilcesi çıkar..

ama benim bembeyaz tenimde çok çok kötü görünüyor!

bu bir takıntı mı? bence değil ama işte .... oofff

4 yorum:

  1. Canım yaşını bilmiyorum ama benimki 24 ve hala çıkıyor ergen gibi. Benimde genlerimde var gözenek ve yağlı pürüzlü bir cilt. Seninki kuruymuş ama problemliymiş mesela , bu hep aileyle alakalı. Ruac. gibi haplarda fayda etmez çünkü gen haritamızı değiştirecek hali yok ya en fazla 3-4 yıl , sonra gene çıkarlar ..

    Yapmamız gereken biraz paraya kıyıp kaliteli makyaj malzemesi ve tedaviyen ürün kullanmak ve makyajı minimum hasar verecek düzeyde yapmak. Bu kesinlikle takıntı değil kendini sıkma ama kafayı ona takmak dahada çok tetikliyor. Ben pembe maske uygulamasına seansı 650 tl ye 8 seans gittim. Sonuç : 0 ...
    Anlayacağın yapılacak bir şey yok malesef , genlerimiz ve cilt tipimizi nekadar zorlasakta değiştiremiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım teşekkür ederim:)
      yaşım 19 , evet ergen sayılırım ama beni gerçekten çok rahatsız ediyor :(
      bende kimyasal peelinge gitmeyi düşünüyorum onada ailem karşı çıkıyor :(
      arkadaşlarımın yüzüne bakıyorumda... kendimi saklıyorum sürekli :( ah bee :(

      Sil
  2. Ay tatlim korktum simdi, bende ayni tedaviyi görüyorum ve bitince tekrar cikmaya baslarlarsa cok üzülürüm ya : ( Birde bencede lekeler felaket gözüküyor, bende elimden geleni yapiyorum engellemek icin veya görünmemeleri icin : (
    Umarim doktorun belki baska bir cözüm daha biliyordur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim tedavi sonrası cildim tertemizdi, ocak ayında toplu halde 'merhaba biz geldik!' dediler.........
      doktorum yeniden başlayalım dedi ama ben hayır dedim, kemik ağrılarım çok oluyodu :(
      umarım seninkiler hemen geçer gider :)
      lekeler için tek çözüm kim. peeling ve lazer.. aahh ahhhh...
      3 yıl önce çıkan YEŞİL sivilcemin lekesi hala kırmızı ve kocaman biliyomusun canım :) dayanamıyorum ya :(((((((((((((((((((((((((

      Sil