23 Kasım 2012 Cuma

Acnecinamide Temizleyici Jel

merhabalar :)
bugün size Rimelli Kız'ın da çok memnun kaldığı bir üründen bahsedicem, memnun kalmayanlar da varmış. şaşırdım açıkcası..


  • İçerisinde bulundurduğu niasinamid güçlü bir antiinflamatuar (iltihap önleyici) dır ve akne tedavisinde etkilidir.
  • AHA (alfa hidroksi asit) cildi tahriş etmeden ölü hücrelerin uzaklaştırılmasını, tıkanmış gözeneklerin açılmasını ve temizlenmesini sağlar.
  • Akneye bağlı gelişebilecek cilt rengindeki koyulaşmayı azaltır.
  • Cildi nemlendirerek yenilenmesini sağlar.
  • Cildin yapısını güçlendirir.
  •  
  • Yağlı ve akneye meyilli cilt tipleri için uygundur. 
  • Yoğun yağlanma gösteren akneli ve komedonlu bölgeye günde 2 veya 3 defa uygulanır.
  • Sabah akşam akneli yada akneye yatkın bölgelere ince tabaka halinde sürülür.


diyor..

  • söylediklerine katılıyorum!!Burun ameliyatı sonrası aşırı sivilcelenme olmuştu, yüzümdekiler azaldı ama burnumdakiler bir türlü geçmiyordu!
  • vee sihir yapar gibi burnumdaki bütün pürüzleri yok etti!! beni çooooookkkkk mutlu eden bir ürün oldu:)
  • kokusu bi değişik :D
  • kuru ciltlerde daha çok kuruma olabilir.yağlı, akneli, karma ciltler rahatça kullanabilir :)
  • hiç yüzüme sürüp beklemedim :D sizin için bugün denicem :D sivilce olarak GÜL SUYU'nun çıkardığı beyaz beyaz pütürcükler var sinirimi bozuyorlar geçmiyor! bakalım eğer onları geçirirse king ilan edicem ! :D
  • fiyatı 15-18 TL arası.
denenmesi gereken bir ürün :)

sevgilerrr :))))

9 Kasım 2012 Cuma

Osmanlı Aloe Vera ve Kantaron Sabunu

pazarda gözüme çarptı almak istedim :D

kadın çok içten konuştu yaniiiiiiiii:D

velasıl aldım :D

Aloe Vera Sabunu;


  • sivilce ve siyah noktalarda etkilidir.
  • cildi nemlendirir, pürüzsüz ve parlak cilt görünümü sağlar.
  • deri üzerinde ki egzema , sedef, vitiligo gibi kaşıntılı hastalıklarda kullanılır.


Yorumlarım;

- cildimi nemlendirmedi.. hatta kupkuru yaptı töbe estağfurullah dokununca bi şekildi yani :S
- sivilcelerde etkili ki burnumda ameliyat sonrası aşırı sivilce vardı. tabi sabundan önce acnecinamide kullanıyordum o KESİNLİKLE geçiriyor!!


Kantaron Sabunu;

  • tüm cilt hastalıklarına önerilir.
  • ciltteki kırışıklık ve çillerin giderilmesini sağlar.
  • cilt lekelerine iyi gelir, cildi rahatlatır, gözenekleri açar.


Yorumlarım;

-cildimde önce yanma, batma hissi uyandırdı ve 2 gün daha kullandım kırmızı kırmızı şeyler oluştu :S hemen bıraktım tabi..evde kantaron yağı var onu sürdüğüm yerlerde kıpkırmızı kalıyor :( 
Kantaronla aram yok anacım :D

sevgilerr..

30 Eylül 2012 Pazar

Burun Estetiği - Yaptırdım Anlatıyorum :)

yaptırdım ve tüm deneyimlerimi sizlerle paylaşıcam :)

burnum 3 aylık. yaz ayında yaptırdım evet biraz riskliydi ama iyikide yaptırmışım! :))

çocukken bisikletten düştüm kırıldı, üstüne kuzenim süpürgenin sapıyla vurdu .. yani burnum 2 kez kırıldı gibi bişey :D
ameliyat şarttı. 18 yaşını doldurmayı bekledim. kemik gelişimi önemli bu konuda :)

AMELİYAT ÖNCESİ ve SONRASI

büyük, kemikli, kemerli, etli.. bir burun..ne ararsanız var yani :D

burundan ibarettim desem yeridir :P

doktorum tasarım yapmadı, yüz şeklime uygun bir burnun olucak dedi:)

ben masada yatıyorum böylee bomboş bir oda :D çook ürkütücüydü , kollarımı bağladılar falan..

açık ameliyat oldum.

ameliyatım bir buçuk saat sürdü fakat uyanmam biraz uzun ve uğraştırıcı olmuş :D sevgilimin adını sayıklamışım sürekli :D babam kim bu X diyip durmuş :D  ayıldığımda kollarımı tutuyolardı, ağlıyordum.. nedenini bilmiyorum :(

ameliyat sonrası ;
-2saate yakın buz koydular. sol gözümün altı mosmor olmuştu :(
-sürekli kanamam vardı.
-oturarak uyudum..

1.gün;
-yüzüm tamamen şiş ve mosmordu.. tam bir frankenstein gibi görünüyordum :(
-sadece meyve suyu içebildim :(
-kanamam durmuştu.

2.gün;
-tamponlar çıktı.. yok böyle bir ağrı yahu!! resmen beynim zonkladı ve kanama yeniden başladı :(

3-4-5.gün;
-5 gün boyunca doğru düzgün bişey yiyemedim. dudağımda şiş olduğundan ağzım açılmıyordu :(

6-7-8. gün;
-yemek yedim nefes alamadım.
-şişliklerim indi.

9.gün;
-alçım çıktı, dikişlerim alındı!!! büyük şok geçirdim. hatta ilk gördüğümde hüngür hüngür ağladım. burnum o kadar küçüktü ki....
-eve geldim hala ağlıyodum..bu ağlamalar 3 gün sürdü.. burnumun 3te 2 si yoktu! bu hem iyi hemde garip bişey.. 19 yıl aynı burna bakıyosun ve bir anda.. insan alışamıyor..
-tabi bu durumu çevremdekiler anlamadılar bana bağırıp durdular.. madem ağlıcaktın niye yaptırdın dediler..

1-2-3.ay;
-babam ağladığım için benimle 1 ay boyunca konuşmadı. yüzüme bakmadı.. halada burnumla ilgili bir yorum yapmadı..
-sık sık darbe aldım... erkek arkadaşımın omzu çarptı ... ama hiç bişey olmadı. çok ilginç değil mi :D
-doktorum burnun çok iyi durumda diyor:)
-hiç bir nefes problemi çekmiyorum :)
-doktorum denize girme dedi ama ben 1,5 ay sonra mersine gittim :) ve burnum tamamen açıldı :D deniz havasından galiba :)
-ucu hala şiş, her aldığım darbede yeniden şişicekmiş.. şişliklerim maydanoz suyuyla hemen indi :D yada bünye meselesi bilemiyorum :D
-sivilcelerim oldukça arttı:(((( bu en büyük sorunum maalesef.. cilt altında ödem olduğundan çıkıyorlarmışmışmış.. hala bitemediler!!

çok uzun bir yazı oldu :)
burnuşumu merak edenler veya herhangi bir sorusu olanlar mail atabilirler :)
sevgilerrr :)))))

26 Eylül 2012 Çarşamba

Nivea Double Effect pudralı deodorant

merhabalar efendim,

kozmetik perisi'nin şu postundan sonra bu yazıyı yazma kararı aldım.

Bir deodoranttan bu kadar memnun kalınmaz mı arkadaş!


ben hep nivea kullanırdım, biara rexona kullandım memnun kaldım ama yine gidip nivea aldım! çok pişmanım!!

bu deodorantta kesinlikle problem var!

vaatlerine bi göz atalım;

  • Terlemeye karşı 48 saat korur. yok yaa ne koruması ! sıkıyorum ve 48 saat boyunca terliyorum!!
  • Doğal avokado özleri içeren alkolsüz formülüyle cildi yumuşatır. koltuk altım bi kurursa yumuşayıp yumuşamadığını anlıcam!
  • Koltuk altı traşı sırasında tüylerin daha derinden alınmasına yardımcı olur. buna yorum yapamam, lazere gidiyorum.

uzun lafın kısası ben hiiiççç memnun kalmadım! sıktığım an terliyorum! resmen rezillik ya! kokusuda çok kötü ! bi daha almam !!!



24 Eylül 2012 Pazartesi

roaccutane sonrası sivilce...vol2

1 ay ne çabuk geçti! Aman tanrım!

önceki halimle şuanki halim arasında EVEETTT dağlar kadar fark var :))

regl döneminde her zamanki gibi coşkulu sivilceler vardı, fakat 6 gün geç olunca fırsattan istifade boş buldukları yerden hortladılar!!

geçmeleri neyseki 5 günü buldu :( arkadaş ben anlamıyorum bu küçücük bünye bu kadar salgıyı, yağı nerden buluyor!

bugün kontrolüm vardı, doktoruma lekelerimi gösterdim , onlar zamanla geçer dedi :) 3 yıldır sabit olarak duruyolar haniii!! dicektim.dedem yaşında adam, ayıp :D

sivilceden sonraki en büyük sorunumu söylemeyi unuttum salak gibi!!

inanılmaz derecede saç dökülmesi ve tırnak kırılması var! anlam veremiyorum :( en dipten de kessem yine kırılıyor :( bu neden bilen varmı?

bu ay aldığım ilaçlar;

TETRADOX KAPSÜL
BENZAMYCIN

1 ay sonra yeni yazımda görüşmek üzeree :)

sevgileeerrr:)

(soruma cevap verin lütfen :((  )

21 Eylül 2012 Cuma

PHYSICIANS FORMULA Mineral Pudra

merhabalar efenimmm :))

bugün aylığımı yine dermo ürünlere harcadım :)

mutluyum cildime az zarar veriyorum :)
işte o ürünlerden biri karşınızda!


  
bakalım bu ürün için neler söylenmiş?
Talk içermeyen ve doğal mineral içeriklerinden oluşan bu ürün, makyaj altına uygulanarak cilt tonu kusurlarını düzenleyip, cildin homojen görünmesini sağlarken, cildi kusursuz makyaja hazırlar. Pembe ton aydınlatır, yeşil kırmızılıkları giderir, sarı ton ise cilde sıcaklık katarak sağlıklı bir görünüm yaratır. Düzeltici, Astar ve Pudra olarak kullanılmak üzere formüle edilmiştir. Hipoalerjeniktir. Parfüm ve paraben içermez.Dermotologlarca onaylanmıştır. Kuru ciltlerin uygulamadan önce nemlendirici kullanması önerilir.

benim yorumlarım;

  • daha bir kez kullandım, herhangi bir kaşıntı vs sebep olmadı.
  • kapatıcılık orta, fazla bişey beklemeyin :) ( benim lekelerim ''ben burdayım hehhaa!!'' cinsinden olduğu için...) belki sizin için yeterli olacaktır.
  • renk farklılıkları en aza indi.
  • mineral kullanma sebebim; cildim sürekli sivilceli olduğundan dahada artmasını istemiyorum.. vahh nerde o roac sonrası günler... elbet bir gün öyle olacağım kim bilir ne zaman :D
  • kuru ciltler kesinlikle nemlendirici kullanmalı. ben yeni aldığım bioderma renkli güneş kreminin üstüne 5 dk sonra sürdüm ve yine pul pul görünüm oluştu.. ne sorunlu cildim varmış yahu:(

daha fazla yorum için 2 hafta kadar beklemelisiniz :) 
fiyat= pahalı :( bu ay batışlardayım :( kredi kartım olmadığında nakit ödüyorum :( gitti 60 taale :(
neyse değecek ürün mü değil mi zamanla anlayacağız :)

sevgileerrrr <3